Uiteraard streven wij naar de hoogste klanttevredenheid en kwaliteit van onze dienstverlening. Desondanks kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In dat geval verzoeken wij u meteen contact met ons op te nemen. Indien terrecht zullen wij er direct alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
123recherchebureau heeft de verplichting om haar diensten en werkzaamheden naar haar beste vermogen uit te voeren binnen de grenzen van de wet. Niettemin kan het voorkomen dat u als opdrachtgever een klacht wilt indienen.
Indien u een klacht heeft, dient u deze als opdrachtgever schriftelijk en gemotiveerd binnen zes weken na de datum waarop de betreffende gebeurtenis heeft plaatsgevonden aan 123recherchebureau te melden. Als u dit niet doet, vervalt uw recht om een klacht in te dienen.
Uiteraard streven wij naar de hoogste klanttevredenheid en kwaliteit van onze dienstverlening. Desondanks kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In dat geval verzoeken wij u meteen contact met ons op te nemen. Wij zullen er direct alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht u desondanks (nog) ontevreden zijn dan verzoeken u uw klacht op de onderstaande wijze in te dienen. Wij zien uw klacht als een kans om onze dienstverlening te blijven verbeteren.
via klacht@123recherchebureau.nl
Of stuur uw klacht per post naar:
123recherchebureau
Het Rietveld 55A
7321 CT Apeldoorn
Beschrijf uw hulpvraag en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.